Сучасні комунікації для пацієнтів
У нашій лікарні стартувала робота цілодобового кол-центру.
Директор КНП «Клінічна лікарня №5» СМР В’ячеслав Петренко відзначає, що кол-центр зорієнтований на підтримку якісної телефонної комунікації з клієнтами медичного закладу.
Новий кол-центр працює у структурі інформаційно-аналітичного відділу лікарні.
«Дана система, спрямована на підвищення ефективності приймання, обробки звернень громадян, надання їм оперативної кваліфікованої медичної допомоги, налагодження дієвого механізму взаємодії потенційних пацієнтів та підприємства», – пояснює керівник закладу.
Черговий адміністратор кол-центру надає вичерпну інформацію з наступних питань:
• графік роботи лікарів;
• графік роботи відділень та лікарів у вихідні та святкові дні;
• адреси поліклініки та відділень;
• перелік документів для отримання довідок;
• інформація про профілактичні огляди;
• інформація щодо часу та номери кабінетів лабораторних обстежень на підприємстві;
• інформація для пацієнта про підготовку перед проходження УЗД-обстеження, процедури фіброгастроскопії;
• інформація про онлайн-запис до вузького спеціаліста;
• графік роботи адміністрації поліклініки та Відділу охорони здоров’я;
• інформація про перелік медичних послуг за програмою медичних гарантій;
• інформації про взаємозамінних лікарів;
• інформація по платних послугах;
• інформація про реквізити підприємства.
ШАНОВНІ ПАЦІЄНТИ!
ЧЕКАЄМО НА ВАШІ ЗВЕРНЕННЯ І ЗАВЖДИ ГОТОВІ ВАМ ДОПОГТИ !
|