Вас слухає кол-центр «Клінічної лікарні №5!»
Нещодавно на базі нашого медичного закладу започаткована робота цілодобового кол-центру. Як працює ця нова комунікація та які питання найчастіше ставлять люди розповідає Наталія Тарасова, виконуюча обов’язки заступника директора з поліклінічного розділу роботи.
- Якщо проаналізувати звернення, що надходять до нашого кол-центру, то можна відзначити: є низка звернень від громадян, які цікавляться умовами прийому, графіком роботи того чи іншого спеціаліста та наскільки важливо мати направлення від сімейного лікаря. Скажу відразу: так, дійсно, для того, щоб отримати безкоштовну консультацію у спеціаліста поліклініки обов’язково треба мати електронне направлення від сімейного лікаря. Є випадки, коли люди за власним бажанням відвідують спеціаліста й говорять, що їм зручніше заплати кошти й, таким чином, отримати платну послугу у стінах нашої поліклініки. Це, як то кажуть, їх самостійний вибір. Також є звернення щодо переліку послуг, які надаються у поліклініці на безкоштовній та платній основі. У той час фіксується велика кількість дзвінків про те – як правильно пройти рентген легень, флюорографію. А звернення щодо щеплень адресовані нам помилково, бо цими питання опікуються лише сімейні лікарі. Враховуючи настання періоду так званих «перекомісій», то виникає велика кількість питань: «Як замовити огляд спеціаліста у домашніх умовах, для того підтвердити документи на наявну групу інвалідності?», - повідомила Наталія Павлівна та підсумувала, - як бачите питання надходять найрізноманітніші, бо у кожної людини свої запити та проблеми, які ми допомагаємо вирішити. Тож шановні громадяни, телефонуйте, запитуйте – ми цілодобово приймаємо дзвінки.
|