КНП "Клінічна лікарня №5" СМР



телефон кол-центру: 0 800 333 105 цілодобово 7/24

Робота зі зверненнями громадян

      Робота зі зверненнями громадян в лікарні здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року «Про звернення громадян», наказу УОЗ СМР від 17.01.08 р. № 15/1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в лікувально-профілактичних закладах міста у 2007 р. та завдання на 2008 рік.», наказу УОЗ СМР від 12.02.2010 р. № 55 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в лікувально-профілактичних закладах міста у 2009 р. та організацію особистого прийому громадян керівництвом управління на 2010 р.» та відповідних наказів по лікарні.
      В лікарні видано наказ головного лікаря від 31.12.2010 р. № 436 «Про розгляд звернень та організацію особистого прийому громадян головним лікарем КУ «СМКЛ № 5» та його заступниками» та наказ головного лікаря від 28.01.2009 р. № 50 «Про Порядок роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах КУ «СМКЛ №5» якими затверджено Порядок роботи зі зверненням громадян у лікарні та структурних підрозділах. 
     Також наказом головного лікаря від 04.09.2008р. № 224 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян до КУ «СМКЛ № 5» створено постійно діючу комісію та затверджено Положення про роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Письмові звернення громадян, що надходять до лікарні, реєструються у спеціальному журналі, розглядаються головним лікарем чи виконуючим його обов’язки і відповідно до резолюції передаються виконавцям.