Інформація про відкриті торги на послуги на програмне забезпеченням (Консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження комп'ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed».

Інформація про закупівлю
1.Найменування замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради.
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника 02000317.
3.Місце знаходження замовника вул. Марко Вовчок, 2, м. Суми, Сумська область, 40007
4.Конкретна назва предмета закупівлі – код ДК 021:2015: «72260000-5: Послуги пов'язані з програмним забезпеченням (Консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження (обслуговування) комп'ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed».
5.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 послуга
6.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – 31 грудня 2021 р.
7. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі – 390 000,00 грн., з ПДВ.
8. Вид процедури закупівлі – Відкриті торги.
9. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі –
Регламент надання консультативних послуг щодо технічної підтримки та супроводження (обслуговування) Комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed» («SimplexMed»).
- Загальні положення.
- Коло розв’язуваних задач.
- Порядок подання та обробки звернень до служби технічної підтримки .
1.Загальні положення
На даний час в КНП «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради встановлена та працює Комп’ютерна програма «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed». В рамках цієї закупівлі Замовник в даній тендерній документації здійснює посилання на конкретне найменування електронного продукту (комп'ютерної програми) задля надання повної інформації потенційним учасникам.
-
- Служба технічної підтримки Виконавця надає консультативні послуги щодо технічної підтримки та супроводження (обслуговування) Комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed» («SimplexMed») (надалі - Комп’ютерна програма) на підставі укладеного договору.
- Вирішення питань, що виходять за рамки технічної підтримки, адресуються відповідним фахівцям Замовника, розробникам стороннього програмного забезпечення, інтернет-провайдеру тощо.
- В межах технічної підтримки не вирішуються питання супроводу робото спроможності локальної мережі Замовника, якості роботи мережі Інтернет, якості та стабільності роботи персональних комп’ютерів (в т.ч. роботи додаткової периферії, яка використовується для роботи Комп’ютерної програми) Замовника.
2. Коло розв’язуваних задач
2.1. Надання консультативних послуг щодо технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення - Комп’ютерної програми включає в себе:
*Надання консультації щодо самостійної експлуатації Комп’ютерної програми;
*Надання консультативної допомоги в пошуку та усунення причин, які викликали збій в роботі Комп’ютерної програми;
*Надання рекомендацій по типовим проблемам, що виникають при роботі Комп’ютерної програми;
*Надання рекомендацій щодо вибору серверного обладнання та програмного забезпечення Замовника;
*Проведення діагностики Комп’ютерної програми з метою встановлення факту виявлення помилки.
*Навчання адміністраторів циклічно, онлайн, щомісяця. Користувач має право на 4 години/місць призначених на тренінги з навчання. Навчання безкоштовне.
* Усунення помилок ПЗ:
- які блокують роботу (критичні) протягом 24 годин;
- некритичні протягом 14 діб.
*Впровадження та встановлення оновлень, викликаних зміною в законодавстві;
*Реконфігурація недоступних для Користувача даних, необхідних для правильної роботи Системи.
2.2. Надання консультативних послуг щодо технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення - Комп’ютерної програми не включає в себе:
* Вирішення питань, що пов’язані з роботою серверного програмного забезпечення;
* Надання консультацій стосовно загальних питань програмування;
* Вирішення питань, які пов’язані з діагностикою програмних рішень і створених програмних компонентів;
* Вирішення питань, які пов’язані з розробкою компонентів та модулів Комп’ютерної програми;
* Вирішення питань, які пов’язані з кастомізацією публічних скриптів і програмних компонентів Комп’ютерної програми;
* Вирішення питань, які пов’язані із зміною конкретного програмного коду модулів або компонентів Комп’ютерної програми для вирішення окремих бізнес- завдань (крім випадків виправлення помилок в роботі Комп’ютерної програми.
3. Порядок подання та обробки звернень до служби технічної підтримки
3.1. Підставою для надання консультативних послуг щодо технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення - Комп’ютерної програми є безпосереднє звернення Замовника до Виконавця.
Звернення повинно бути сформовано та направлено на наступний e-mail Виконавця: _____________
Надання консультативних послуг щодо технічної підтримки та супроводження (обслуговування) програмного забезпечення - Комп’ютерної програми не здійснюється за допомогою інших каналів зв’язку (Viber, Telegram, Skype тощо).
3.2. Звернення Замовника повинно бути чітко сформоване та містити в собі наступну інформацію:
- Повне найменування Замовника;
- Код ЄДРПОУ Замовника;
- П.І.Б., посада, контактний номер телефону відповідальної особи Замовника;
- Адресу електронної пошти та/або логін;
- Опис проблеми, яка потребує вирішення.
3.3. Звернення, що надходять після 18:00 робочого дня вважаються отриманими та опрацьовуються після 9:00 наступного робочого дня. В робочі дні з 18:00 до 09:00 наступного дня - ВИКЛЮЧНО аварійні випадки.
3.4. З метою ефективного вирішення питання, у зверненні рекомендується використовувати термінологію, яка визначена в Комп’ютерній програмі.
3.5. При створенні звернення можна використовувати скріншоти і графічні пояснення, що можуть допомогти у вирішенні проблеми. Скріншоти повинні бути підготовленні у наступних форматах: JPG, GIF, PNG. У разі використання скріншотів в форматах BMP слід попередньо підготувати їх до відправлення за допомогою і з використанням архіватора (RAR ,ZIP).
3.6. При роботі за зверненнями, можливе виникнення проблемних ситуацій з роботою сторонніх поштових сервісів або спам-фільтрів.
В.о.секретаря тендерного комітету Коновалова В.П. |